Hotel
Hotel Bazzoni
Kategoria
***
Miejscowość
Tremezzo
Region
Lombardia
Organizator
Dertour
Kod
MIL47002 FH
Katalog
Italia
Liczba pokoi
140
Zalety
Pokój jednoosobowy bez dopłaty. Top zniżka dla dzieci. (sezonowo)
Położenie
W centrum, dojście do jeziora po przejsciu jedynie przez ruchliwą promenadę nadbrzeżną, w pobliżu znanego Villa Carlotta oraz plaży publicznej. Do pobliskiej przystani ok. 200 m.
Opis
Budynek urządzony w tradycyjnym stylu, w pełni klimatyzowany z rodzinną atmosferą. Restauracja z tarasem oraz widokiem na morze, bar, pomieszczenie wypoczynkowe, terminal internetowy, WLAN (za opłatą), winda. Parking publiczny oddalony o ok. 400 m.
Wyżywienie
Śniadanie w formie bufetu w cenie. Przy rezerwacji z 2 posiłkami dziennie (H) dodatkowo kolacja w formie bufetu.
Zakwaterowanie (pokoje)
140 dobrze urządzonych i zadbanych pokoi, ok. 12 m kw., łazienka lub prysznic / WC, suszarka do włosów, telefon, TV-sat, sejf, klimatyzacja (ok. 1.6.-15.9.) / ogrzewanie (pokój 2-osobowy DI).
Pokój typ 1
DJA = Pokój 2-osobowy dodatkowo z balkonem oraz bocznym widokiem na jezioro.
Pokój typ 2
DJB = Pokój 2-osobowy z tarasem oraz bocznym widokiem na jezioro.
Pokój typ 3
EI = Pokój 1-osobowy, ok. 9 m kw.
Sport, rozrywka, wellness
Basen (12 x 5 m) z leżakami oraz parasolami słonecznymi, jacuzzi, urządzenia do siłowni w cenie. Program dla Gości - 2 razy w tygodniu Piano Bar.
Warto wiedzieć
Ok. 21.3.-8.5. oraz 27.9.-2.11. pokój 1-osobowy bez dopłaty.
Przyjazd/odjazd
Szczegółowe informacje dot. min./max. pobytu oraz dni przyjazdu znajdą Państwo w części cenowej aktualnego katalogu Dertour.
Zniżki na dostawce
Szczegółowe informacje dot. cen i zniżek dla dzieci oraz możliwości dostawek itp. znajdą Państwo w części cenowej aktualnego katalogu Dertour.
Pies
Niedozwolony.
Promocje
Rabaty za wcześniejszą rezerwację / terminy oszczędnościowe i inne oferty specjalne - informacja w tabeli cenowej aktualnego katalogu Dertour.
Uwaga
Zakres i opis świadczeń mogą się zmieniać w zależności od sezonu. Wiążący jest opis w aktualnym na dany sezon katalogu oraz ewentualne erraty w systemie rezerwacyjnym (wyszczególnione po dokonaniu rezerwacji /akcja: BI/ lub na oryginalnym potwierdzeniu podróży organizatora)